Marketing/SEO

Jak wypozycjonować bloga w Google? Część 1

Każdy z nas marzy o tym, aby nie musieć chodzić każdego dnia do pracy, która go męczy i nudzi. Jednak większość ludzi i tak kończy tak, jak tego nie chce. Jest to spowodowane niekiedy lenistwem, a innym razem zwątpieniem w siebie i swoje umiejętności. Jeśli mówisz, że dasz radę, to rzeczywiście sobie poradzisz, ale potrzebujesz motywacji i samozaparcia. Jeżeli jednak twierdzisz, że nie dasz rady, to także masz rację, gdyż to Ty decydujesz jak potoczą się Twoje losy.

Jeśli chcesz robić karierę w Internecie i zakładać swój biznes, to znaczy, że spełniasz swoje, marzenia. Jednak nie jest to takie proste jakby mogło się wydawać. Przede wszystkim, musisz posiadać odpowiednią wiedzę, która pozwoli Ci nie tylko dzielić się doświadczeniem z innymi, ale także pokaże jak w ogóle zacząć swoją przygodę. Bez względu na to czy zamierzasz handlować usługami, towarami, prowadzić bloga czy nagrywać filmiki na You Tube, musisz wiedzieć jak się wypromować. Najlepiej jednak sprawdza się prowadzenie bloga.

Dlaczego? Ponieważ jeśli zamierzasz zarabiać na tym, co robisz, to na pewno wiąże się to ze sklepem internetowym, a blog pomoże Ci zdobyć klientów. Musisz jednak na nim, zamieszczać odpowiednie treści, czyli takie, które związane są z tym, co sprzedajesz. Kiedy już zdobędziesz odpowiednią ilość fanów, to możesz zakładać sklep. Na blogu powinna znaleźć się o nim informacja oraz linki, które przenoszą zainteresowanego na odpowiednią witrynę. Jednak, aby takich zainteresowanych zdobyć, muszą oni Cię najpierw zobaczyć. Oznacza to, że konieczne jest pozycjonowanie takiego bloga. Jak to zrobić? Jest kilka zasad, które podpowiedzą Ci jak się za to zabrać.

Sowa kluczowe

Bardzo ważne, aby publikowany tekst zawierał wyodrębnione słowa kluczowe. Bedą one stanowić esencję dla postu. Słowa kluczowe pomagają w pozycjonowaniu bloga, ale pamiętaj, że nie należy przesadzać. Nie umieszczaj w każdym zdaniu frazy kluczowej, ponieważ będzie to wyglądać nienaturalnie. Jeśli gdzieś ona nie pasuje, to nie upychaj na siłę, ponieważ nic Ci z tego nie przyjdzie, że blog znajdzie się wyżej, jeśli nikt nie będzie chciał go przeczytać, bo będzie przeładowany frazami. Dobrze jest wstawić słowo klucz w tytuł opisu, wtedy ma on większe szanse na znalezienie przez internautów.

Odpowiednia długość tytułu

Pamiętaj o tym, aby wstawiać zbyt obszernych tytułów, niech to będzie maksimum 70 znaków. Długi tytuł będzie nie tylko brzydko wyglądał, ale także będzie zadziej wyszukiwany.

Długie wpisy

Może na wety nie zdajesz sobie sprawy, że dłuższe teksty znacznie lepiej się pozycjonują. Nie ma więc sensu wstawiać artykułów krótszych niż 300 znaków. Postaraj się zamieszczać dłuższe treści, ale bardziej wartościowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *