Marketing/SEO

Zasady marketingu internetowego, część 1

Żyjąc w XXI wieku jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że Internet jest wszędzie. Wykorzystywany on jest już nie tylko przez nastolatków, ale także coraz to młodsze dzieciaki oraz starsze osoby. Idąca do przodu technologia zmusza nas do poznawania wszelkich osiągnięć, ponieważ towarzyszy nam ona w życiu codziennym. Widzimy ja nie tylko u siebie w domach, ale także w miastach, w pojedynczych sklepach i potężnych marketach. Ludzie zaczynają być zastępowani robotami, które mogą pracować całymi dniami przez siedem dni w tygodniu. Jest to bardzo wygodne dla pracodawców, którzy nie muszą dawać podwyżek, a nawet w ogóle płacić takim pracownikom, tacy nie marudzą, nie mają domu na utrzymaniu, nie chorują, nie mylą się i nie potrzebują przerw.

Technologia towarzyszy nam na każdym kroku. Nawet, jeśli się to nam nie podoba, to nie mamy na to wpływu i w całym procesie mimo wszystko uczestniczymy. Dostęp do Internetu maja już praktycznie wszyscy, bardzo trudno jest znaleźć kogokolwiek, kto z niego nie korzysta. Młode pokolenia są do tego przyzwyczajone, ale inna sytuacja dotyczy osób starszych, które jego działania nie rozumieją.

Zadbaj o swoją działalność

Coraz częściej spotykamy się z osobami, które pracują przy pomocy Internetu. Przestaje to, więc kogokolwiek dziwić ten fakt o staje się to normalna sytuacja. Szczególnie korzystne jest prowadzenie własnej działalności w Internecie i handlowanie usługami lub towarami. Jest to praktyczne, ponieważ można mieć zasięg na cały świat, a nie tylko na określoną okolicę. Trzeba jednak umieć dobrze się. Promować, ponieważ mamy znacznie większą konkurencję niż w przypadku działalności stacjonarnej. Dlatego potrzebujemy wiedzę dotyczącą marketingu.

Gdzie się najlepiej promować? Oczywiście na social media. Nigdzie nie znajdziemy tak potężnej liczby osób jak na portalach społecznościach. Aby jednak zaczynać tam karierę, trzeba poznać zasady, które pokażą jak robić to prawidłowo.

Mniej mów, więcej słuchaj

Jest to złota zasad, który dotyczy nie tylko marketingu, ale właśnie tutaj jest konieczna. Powinieneś znaleźć swoją docelową grupę. Zapoznaj się z treścią rozmów tam prowadzonych, ale przyłącz się do niech dopiero w odpowiednim momencie. Bardzo ważne jest to, aby do dyskusji wnieść jakąś cenną informację lub wartościową wiedzę. Takie działanie, przynosi znacznie więcej korzyści niż wklejanie tych samych postów po kilka razy.

Specjalista w jednej dziedzinie

Nie ma możliwości, aby być dobrym we wszystkim. Najlepiej, więc znaleźć swoje „powołanie” i zostać specjalistą w konkretnej dziedzinie. Szanse na sukces są znacznie większe, jeśli zamieszczasz w social media wyspecjalizowane treści i pokazujesz, że jesteś w czymś dobry zamiast wszędzie po trochu pisać coś na czy, kompletnie się nie znasz. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *